anitaenjos.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

We gaan weer op pad. Het plan is dat ik (Jos) door Duitsland, Oostenrijk en Italië naar Venetië fiets, daar komt Anita per vliegtuig aan waarna we samen weer naar huisfietsen. De terugreis voert ons dan door Noord-Italie, Zwitserland en Frankrijk.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jos

Reacties

Reacties

anton

Mooie stad Koblenz. Hopelijk goed weer daar. Fiets ze.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!